Putem să facem Payroll de Acasă? Absolut!

Putem să facem payroll de acasă? Absolut! Iată părerea colegei noastre, Simona Marin, Payroll Coordinator.

Lucrul de acasă poate fi un mod plăcut de a îți desfășura activitatea, iar trecerea rapidă de la office la home a putut fi posibilă pentru că avem pregătirea și tehnologia necesară gestionării spațiului de lucru virtual. Am putut sa continuăm buna desfășurarea a activității de payroll tocmai acestor avantaje. 

În contextul actual, asocierea ‘’work from home’’ cu stresul provocat de pandemia Covid-19 și a valului de modificări legislative generate de aceasta, a creat o stare de nesiguranță atât pentru angajați cât și pentru angajatori. La început, cu toții am fost surprinsi de schimbări și a fost nevoie să regândim organizarea taskurilor/meetingurilor astfel încât să putem acoperi și rutina zilnică în cadrul familiei, acordând timp copiilor și activităților casnice. Consider că managementul timpului este foarte important, este nevoie ca munca individuală cât și cea de grup să fie organizată, astfel încât să putem separa viața profesională de viața de familie.

Este crucial să avem o comunicare eficienta și o conectare permanentă cu colegii, cu managerul, atât pentru a ne păstra sau dezvolta abilitățile precum disciplina, responsabilitatea, motivația, cât și pentru a ne satisface nevoile de socializare, de comunicare și de apartenență la grup.

Munca de la distanță sub umbra virusului Covid-19, poate adânci sentimentul de incertitudine, și trebuie să aceptăm realitatea învățând din această experiență să acționăm cu încredere și proactivitate, împreună.